سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد
سرخط خبرها

شایعات جدایی وینیسیوس به اوج رسید

  • کد خبر: ۱۶۵۶۵۲
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
شایعات جدایی وینیسیوس به اوج رسید
وینیسیوس پس از اتفاقات جنجالی بازی با والنسیا در تمرین رئال مادرید غیبت کرد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد او بیشتر شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، اتفاقاتی که در حاشیه و در جریان شکست ۱-۰ یکشنبه شب رئال مادرید مقابل والنسیا در مستایا رخ داد و وینیسیوس جونیور مورد هدف توهین‌های نژادپرستانه شدید از سوی هواداران حریف قرار گرفت، سبب شد تا بسیاری از شخصیت‌های مهم فوتبالی از او دفاع کنند. امروز باشگاه رئال مادرید به این موضوع واکنش رسمی نشان داد و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد برای رسیدن به نتیجه لازم از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری خواهد کرد.
طبق ادعای "UOL"، وینی قصد دارد به زودی در مورد اتفاقات اخیر مصاحبه کند و در آن تهدید خواهد کرد که اگر فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا علیه نژادپرستی اقداماتی جدی انجام ندهند، فوتبال اسپانیا را ترک خواهد کرد. اطرافیان او نیز توصیه کرده‌اند به ترک لالیگا فکر کند.
در اوج شایعات، ستاره برزیلی غایب بزرگ تمرین امروز رئال مادرید بود و کارلو آنچلوتی در مورد این غیبت گفت که وینی مصدومیتی جزئی داشت و به همین دلیل در تمرین حاضر نشد. این در حالی است که تیم پزشکی رئال در این مورد واکنشی نشان نداده است.
وینی به دلیل اخراج در بازی برابر والنسیا از بازی فردا مقابل رایو محروم است و ممکن است محرومیت او به دو جلسه نیز افزایش یابد.
آنچلوتی در نشست خبری امروز خود و در مورد شایعات جدایی وینی گفت: «خیر، وینی عاشق فوتبال و رئال مادرید است و شور و اشتیاقش را از دست نداده است. او از بازی فردا محروم است و اگر دو جلسه محروم شود، یک هفته به او استراحت خواهم داد تا برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو آماده شود. اگر محرومیت او همان یک بازی باشد، برابر سویا به میدان خواهد رفت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->